torstai 4. huhtikuuta 2013

Green mint


Kävin eilen duunin jälkeen ettimäs itelleni sijaistuoksua, ku mun Lanvinin parfyymi on ihan lopussa ja Strawberryn nettikaupasta tilaamani uusi pullo tulee todennäkösesti vasta parin viikon kuluttua. En halunnu maksaa siitä paljon, ku kohta saan kuitenki mun lempparituoksun, mihin kului useampi dollari, vaik huomattavasti halvemmalla tuolta Strawberrystä irtosikin. Cotton Onin alehyllystä löyty ihan ok halpistuoksu, joka ei n. 5 dollarin hinnalla tyhjentäny tiliä liikaa. Tuoksun lisäksi metsästelin vähän duunivaatteita (mustia legginssejä) ja eksyin sitte Sportsgirlin alerekeille. Sieltä lähti mukaan mintunvihree ylisuuri neule, ku se oli niin söpö ja hyvässä alessa (69$ -> 29$). Tarvetta on nyt lämpimille vaatteille, ku tiistai-aamusta ilmat kylmeni aika radikaalisti täällä. :E Lisäks toi neule on melkein kokonaan puuvillaa, mitä arvostan kovasti, ku melkein aina kaikki kivat neuleet on jotain polyesteri- tai akryylisekotusta.


Vähän myöhemmin lähin sit muutaman askeleen päähän illalliselle, ku R halus tehä mulle pihvi- ja punaviini -illallisen. Tapasin viime torstaina baarissa yhen hauskan tyypin ja hengasin enemmän tai vähemmän koko pääsiäisen sen ja sen kavereiden kaa. Sen piti lähtee ens maanantaina Fidzille, mut onki nyt kai tääl Sydneys viel pari viikkoo duunin takii. Kovin kätevää, ku asuu kämppisten kaa tos ihan kulman takana. Lisäks se tykkää kokkaa (maanantaina sain banaanipannukakkui aamiaiseks) ja mä tykkään syödä - win win! :D 


Pihvi ja punkku oli hy-vää ja niiden jälkeen alkoki väsyttää niin paljon, et ku pyydettiin jäämään, se kahen minuutin kävely kaatosateessa alko tuntuu ylitsepääsemättömän ikävältä. Mun aikanen herätys ei haitannu, koska se oli hyvä aika herätä tekee vatsoja ja punnerruksia (r u serious?!), ni jäin sit yöksi. Neljän aikaan aamulla hipsin himaan vaihtaa vaatteet ja sit duuniin. Tuntu aika hassulta, ku yleensä, ku oon tullu tohon aikaan himaan, oon tullu baarista ja menny nukkuu. :P Btw. tätä kirjotellessa näin ekaa kertaa mun uuden room maten, joka tuli äsken duunista. Italialainen tyttö muutti tänä aamuna toiseen kämppään keskustaan ja nyt jaan sit huoneen ranskalaisen tytön kaa, jonka näin ekaa kertaa just äsken! Täytyy toivoo, et asiat sujuu sen kaa hyvin, ainaki vaikutti ihan mukavalta tyypiltä. Lähinnä oon huolissani mun yöunista, ku pitää herätä duuniin aina niin aikasin, et nukkuu on pakko mennä iltaysiltä. Kuhan saan vaan nukkuu rauhas, oon omasta mielestäni aika helppo kämppis miellyttää! Mut nyt täytyy varmaan hyppää suihkuun ja tehä vähän intialaista safkaa illalliseks. Huijaan itteeni, et se on terveellistä, ku syön sitä täysjyväriisin ja vihreiden papujen kaa. Tosiasias en usko, et toi spicy butter chicken -kastike on kovin hyvä valinta kaloreita ajatellen. Niin ja huomen mut kutsuttiin tekee ja syömään pizzaa ja juomaan olutta - että se siitä terveellisestä elämästä sitte taas! Omaks puolustuksekseni täytyy tosin sanoo, et oisin ihan oikessti menny tänään duunin jälkeen juoksee, mut toi ulkona jylläävä jäätävä monsuuni pilas mun aikeet.

4 kommenttia:

  1. Mikä on "kylmä"? ;) Eli paljonko siellä on asteita nyt päivisin? Asuuko tää uus tyttö siis ihan samassa huoneessa sun kanssa (se sänky, mitä kaavailin vierassängyks ;)?

    Miss u <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmmm...en oo varsinaisesti tarkistanu noit asteita, mut veikkaan, et kylmimmillään on päiväl ollu jotain 16 astetta ja aamul on ainaki tuntunu, et on ollu alle 10. Ei varmaan kuulosta kauheen kylmältä, jos vertaa asteisiin siellä, mut lämpöön tottuneena tuntuu varsin ikävältä! :P

      Ja joo se uus tyttö jakaa huoneen mun kaa, eli sohvapaikkoja on enää jäljellä :D

      Iksu Rouskua myös!! <3

      Poista
    2. Eiku ON toi kylmä!! Mä oon jotenkin ajatellu, että siellä on biitsikelit vuoden ympäri, mutta biitsille noilla asteilla, no thanks! Nytkö sää siellä sitten vaan kylmenee kylmenemistään..? Milloin tulee taas lämmintä?

      Poista
    3. Pääsääntösesti kai kylmenee joo, mut välil on sattumapäivii, kuten tänään, ku oli jotain 25 astetta! :) Heinä-elokuu on ilmeisesti kylmintä aikaa ja lokakuussa pitäis alkaa taas lämpenee...

      Poista