tiistai 14. elokuuta 2012

Hu(i)vittavaa

Kävin viime viikol ettii muutamii juttui ja tuntikausien kiertelyn jälkeen jäi jopa jotain käteenki! Siis tää kaikkihan oikeestaan alko toissa keskiviikosta, tai tarkemmin sanottuna torstai-iltapäivästä, ku kuvittelin jättäneeni mun rakkaan mustan huivin Suolan narikkaan. Huivii ei näkyny tääl himassa, ni soitin sit R:lle, et oisko jääny sen kassiin, ku muistelin, et laitettiin kamat siinä kassissa narikkaan (ettei mitään häviäis). No ei ollu R:n kassissa mun huivii, ni totesin, et sen on ollu pakko tippuu sinne Suolan lattialle jonnekin. Olin niin skeptinen sen löytymisestä, et en viittiny edes soittaa kyseiseen raflaan, vaan aloin ettii sille seuraajaa. Ja voi hyvä luoja, kuinka mä etinkään - mitään löytämättä! Ymmärrän, et noi putkilohuivit on nyt in, mut onko liikaa vaadittu, et JOSSAIN myytäis ihan normeja solmittaviiki huiveja?! Tai onhan niitä varmaan yhessä kahessa kaupassa, mut haluisin sen verran kookkaan yksilön (muussa ku akryylimatskussa), et se jopa oikeesti vähän lämmittäiski. Siis joko mä oon oikeesti maailman nirsoin tyyppi tai sit täältä ei vaan ikinä löydä MITÄÄN. :E Noh hassuuhan täs on se, et viime perjantaina vihdoin löysin ok-kivan viskoosisen huivin Anttilasta (what do you know), ku luovutin ja ostin putkilon. Lauantaina sit arvuuttelin, et minkä takin laittaisin illal päälleni ja kokeilin mun nahkarotsii. No mikäs se siel hihassa tulikaan vastaan - se mun rakas musta huivi! :D Voin sanoo, et tunsin oloni äärimmäisen fiksuksi. Well anyhuu, nyt on sit varahuivi valmiina seuraavii töppäilyitä varten.


Niin tosiaan, huivin metsästysreissulla törmäsin myös pariin muuhun juttuun, mitä oli saatava. Ginasta matkaan lähti musta maksimekko, joka oli takaa täyspitkä, mut edestä vähän lyhyempi. Otin siitä M-koon, joka oli vähän reilu, ku halusin, et se takaosa hipoo maata. Pienemmäs koossa pituus oli jotenki niin ärsyttävästi välimaastossa, etten päässy sen yli. No eipähän tarvii ainakaan vetää vatsaa sisään tota käyttäessä. Ja joo, en ois oikeestaan tarvinnu toista mustaa maksimekkoo, mut halusin sellasen, minkä alle ei tarvii laittaa tuubia, vaan mitä voi käyttää ihan simppelisti sellasenaan. Käyttökertoi sille ei varmaan ilmojen kylmetessä ehdi ihan hirveesti tulla täällä, mut aika varmasti päätyy mun rinkkaan toi tyyppi! :)



Viimesenä hankintana oli sit musta Vero Modan trikoobolero, joka tuli paikkaamaan sitä mustaa neuleboleroo, minkä hävitin mun synttäreillä. Sopii hyvin erinäisten mekkojen ja toppien kaa ja on tosi mukava päällä - suositan! 

 

Ainiin, ostin mä jotain muutaki ku mustaa - nimittäin kynsilakan. Halusin jotain vähän värikkäämpää lakkaa E:n häihin, ku oon taas kokomustissa hopeista laukkuu ja koruu lukuun ottamatta. Päädyin sit tollaseen oranssihtavan punaseen lakkaan, mikä löyty Kicksiltä.


Nyt ku viel saisin ostettuu sen hopeisen käsikorun, ni muun häälook olis valmis. Oon ettiny sitäki kaikista mestoista, mistä vaan oon keksiny, mut en oo löytäny sopivaa. Paras vaihtoehto tähän mennes on yks mangon bracelet ja jollen nyt jotain ihme käsikorusalaputiikkii löydä, ni otan varmaan sen. Sit ois luvassa hääasupostausta!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti