tiistai 13. maaliskuuta 2012

Hyvää Aussimaasta

Kun tossa mun viime postauksessa keskityttiin lähinnä noihin inhottaviin otuksiin, niin tasotetaan tilannetta nyt tällasella Hyvää Aussimaasta -katsauksella. Australiastahan kun tulee kaikenlaisia ihanuuksia esim. maailman ihquimpiin eläimiin kuuluvat koalat,

kengut

ja wombatit


Ryan Kwanten,


 Chris Hemsworth



ja mun kaikkien aikojen unelmien mies, Heath Ledger - RIP.





Ajattelin tehä sellasen pyhiinvaellusmatkan tonne Perthiin, mun edesmenneen sielunystävän kotiseudulle... Eräitä tuttuja kävikin jo ettimässä Heathin hautaa siellä Perthissä, kunnes kävi ilmi (muutaman tunnin hikisen hautausmaavaelluksen jälkeen), että kyseiset tuhkat on siroteltu mereen. No tästä viisastuneena mä voin sitten mennä sinne mereen heittämään ruusuja ja vuodattamaan pari kyyneltä mun rakkaalle. Ja kuka ties - ehkä Heathilla on jotain vähän samannäkösiä, sopivan ikäisiä sukulaisia siellä Perthissä....hmmmm....Ja ettei nyt oltais liian nirsoja, niin paremman puutteessa käy myös ton Ryanin tai Chrisinkin (identtiset) sukulaiset.

4 kommenttia:

  1. Joo voin kertoa, että ainakin sukuhautaan on haudattu vaan isovanhemmat (tuli tarkistettua!!), joten hyvällä tuurilla näitä nuorempia suvun edustajia voi vielä löytyä, ellei sitten niitten perheellä oo ollu tapana ripotella enemmänki jengiä mereen ;´)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah täytyy toivoo, et ois vielä yhtenä kappaleena niitä nuoria sukulaisia, et ne pääsis kosii mua siellä... ;D

      Poista
  2. oliks se sinä, joka kerroit mulle, että wompatit nukahtaa kun niitä puhaltaa nenään?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo luin Too fast for love -blogista, että kirjoittaja olis kuullut noiden tyyppien nukahtavan, jos niitä puhaltaa nenään, siis ihan mahtavaa!! :D

      Poista