lauantai 3. maaliskuuta 2012

I think I´m paranoid

Tiiättekö sen fiiliksen, ku on metrossa tai dösässä tai ihan vaan kävelee jossain stadissa, ku tuntuu, et kaikki tuijottaa? Ne ekat katseet ei oo viel niin häiritseviä, mut useamman tuijottelijan jälkeen sitä on jo varma, et on vähintäänki unohtanu housut kotiin tai toinen puoli naamasta roikkuu jonku äkillisen kasvohalvauksen seurauksena. Mut sit sitä vilkasee itteään vaivihkaa jostain ikkunasta eikä huomaa mitään erikoista ja niistä tuijotuksista tulee entistä häiritsevämpiä!

Viime lauantaina oltiin E:n kaa kaupugilla ja tuli taas tää tuijottelufiilis. Mainitsin siitä sit E:lle (ajattelin, et jotenki vaan kuvittelen koko homman), niin se sano, et huomas kans, että mua tuijotetaan. Todettiin molemmat, ettei mun ulkoisessa olemuksessa ollut yhtään mitään erikoista ja niinpä mysteeri jäi jälleen kerran ratkaisematta. Oon miettiny tätä asiaa jonkin verran ja ennen lauantaita mulla oli kaks vaihtoehtoista teoriaa: a) oon harhainen ja b) musta liikkuu jotain epämääräistä materiaalia netissä. Lauantaina E sitten kumosi ton ekan vaihtoehdon ja jäljelle jäi toi b. En tiiä, mistä on kyse ja mitä materiaalia se on, mut toivon ettei mitään ihan kauheeta (mieleen tulee jotain exän vihapäissään photoshoppaamia juttuja). E ei ollu, ainakaan vielä, törmänny mihinkään sellaseen ja toivon tosiaan, et toi teoria b:kin osoittautuu epätodeksi. Mut jos joku jossain vaihees törmää, niin please let me know! ;D

Aiheeseen sopii musta hyvin tää Jennin kipale! :D


Ainiin sain muuten tänään yhen tarjouksen Ausseista, mikä täytyy varmaan hyväkskäyttää, kun sinne pääsen! C (surffarikundi, johon tutustuttiin viime reissulla siellä) alko facen mesessä kyselee kuulumisia ja kun kerroin sille, et oon tulossa Autraliaan joulukuussa, se kirjotti, et mun täytyy tulla tapaamaan sitä sitten. Vastasin, et joo täytyy tulla ja et meiän täytyy mennä surffaa yhessä, niin se laittoi, et oon tervetullut sen luokse asumaan, jos haluun ja tarviin yösijaa ja et se jää venaamaan mun saapumista. Kuinka loistavaa?! Täytyypä siis ainakin jossain vaiheessa poiketa sinne Sunshine Coastille...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti