keskiviikko 21. maaliskuuta 2012

Yey - I have something to wear!

Oon niin tyytyväinen nyt! Kuten aiemmin kirjottelin, mulle tuli lauantaina vaatekaappia penkoessani vastaan tosi paljon vaatteita, mitä en oo käyttäny aikoihin. No eilen sitte kävin sen kaapin sentti sentiltä läpi ja pakkasin kirpparikasseihin noin 1/3 sen sisällöstä. Tuli hyvä mieli siitä, et nyt siellä ei roiku enää muita, ku sellasii kledjuja, mitä vois laittaa lähes milloin vaan (säävarauksella) päälle - eli ei siis enää niitä "en oo käyttäny yli vuoteen, mut ehkä sitte ku laihdun, tai sitte ku on sellanen tilaisuus mihin tää sopii (never)" -vaatteita.

No tällanen tyhjennyshän tietty aiheutti akuutin ongelman siitä, et mulla ei oo paljookaan enää vaatteita (ihan oikeesti lähti sen verran tavaraa) ja päätin, et saan ostaa muutamia edullisia tosi perusvaatteita, mitä on helppo käyttää ja mitkä kestää aikaa. Päätin, et meen tänään duunin ja kavereiden kaa kahvittelun jälkeen itikseen mylläämään, josko noita edellämainittuja sieltä löytyis -varovaisen toiveikkaana, koska oon sen verran nirso (ja musta tää Helsingin valikoima on vieläkin kovin huono), et usein on vaikeeta löytää yhtään mitään. Lukemattomii kertoja oon joutunu metsästää jotain ihan peruskamaa (tyyliin valkosta toppia tms.) monena päivänä tuntikaupalla, ennen ku on oikeenlainen vihdoin löytyny. Is is me that is wrong or the selection, I ask you?! Noh, tänään - kerrankin - mun metsästys oli tuloksellista ja tulin himaan varsin hyvän saaliin kanssa! :D

Onewaystä löyty kiva sininen tunika/mekko legginssien kaa


Ginasta perusruutupaita


ja ihana inkkarikuvioinen T-paita, josta otin L-koon, et sitä voi käyttää leggareiden kaa tunikana


H&M:lta ihanan helppo ja mukava neuletunika


ja perusneuletakki tollases luunvärissä - sopii hyvin monien mun vaatteiden kaa


ja myös ton uuden paitulin kaa jee!


Noi kaikki oli yhteensä jotain kuuskymppii, not a bad deal is it! :D
Näillä luulisinki pärjääväni taas jonkin aikaa ja kirpparilta saatavat tienestit menee mun Aussikassaan - I swear!! Mut ihanaa, ku on taas pitkästä aikaa jotain kivaa päällepuettavaa huomenna, me so happee! :)

4 kommenttia:

  1. Onks niissä sun kirpparisäkeissä mitään mulle sopivaa?! :D Ja ihania juttuja löysit!!

    VastaaPoista
  2. Saattaapi ollakin...täytyy tehä kartoitus ja tuoda sulle pussillinen katsottavaks -vaik seuraaville treffeille? :D Ja kiitti, meitsiki digaa! Btw. tervetuloo takas!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Thanks! Vaik ei sillä, oisin voinu sinne lämpimään jäädäkin.. :E Jesh, treffataan pian! =)

      Poista
    2. Just tell me the time and the place! Torre maybe? :)

      Poista