perjantai 9. maaliskuuta 2012

You might accidentally get killed

Siis mullahan on ihan kauhee hämähäkkipelko ja haikammo. En erityisesti pidä käärmeistä, rotista tai yleensä hyönteisistä, mut hämähäkit ja hait on pahimpii! Skidinä tuli tsiigattuu varmaan kaikki Tappajahai-leffat, jotka oli semitraumatisoivia, mut pahin leffan tuottama trauma tuli kyl ehdottomasti tosta (laatu)elokuvasta nimeltä Araknofobia. Siis tää ysärileffa on niin paha, et se aiheuttaa vieläki mussa vilunväristyksii, ku sitä ajattelen. Kuten nimestä voiki jo päätellä, niin tässä leffassa on niitä hämppiksii paljon ja niitä on jokapuolella -en voi suositella.

Niin jännittävää täs on se, et oon sit menos tonne mantereelle, jolla on tunnetusti maailman eniten maailman vaarallisimpii eläimii, mm. myrkyllisii käärmeitä, meduusoja, hämähäkkejä (2900 eri hämähäkkilajia??!!), haita ja krokotiileja. Niin, ja sit tää ylläri: vesinokkaeläin! Siis miten voi olla, et näin sympaattisen näköinen otus voi olla myrkyllinen?


Täytyy vaan sit toivoo, ettei mun kohdalle osu noita vesipetoja tai myrkyllisii käärmeitä tai hämiksii. Ei kai ne niin yleisiä oo...Lähinnä pelkään sitä, et oon jossain surffaamassa ja huomaan vedes jonku -delfiinin- evän ja saan sydärin siinä laudalla. Tai et näen jossain sellasen mun pään kokosen -ei myrkyllisen- hämiksen (kiitti L, ku kerroit mulle näistä), no sydärihän siitäki seuraa. No joo, ehkä näistä on turha huolehtia tällee etukäteen ja voihan jopa olla, et pääsen mun fobioista eroon tuolla! Viimeks en ainakaan murehtinu haikaloja, kun hyppelin Bondin aalloissa enkä muistaakseni törmänny ku yhteen inhaan hämppikseenkään,


vaik todennäkösesti noita jälkimmäisii tulee kuuden kuukauden ajan tutuks useampia. Mut laittelen sit kuvii teille mun uusista kavereista, jos ne nitrot on toiminu, enkä oo delannu niihin sydäreihin! ;)

Tähän viel lopuks tällanen Tervetuloa Aussilaan -video! :D

2 kommenttia:

  1. Voin lohduttaa, että jos välttelet farmeja niin et luultavasti törmää mihinkään iljetyksiin..ja sitten huonot uutiset, että jos siellä vedessä lähestyy evä niin se ei oo luultavasti sitten delfiini :P

    VastaaPoista
  2. O-k, täytyy varmaan skippaa ne farmit siis...mutta mites niitten evätyyppien kaa sitte? Niin ja sielhän on niitä suolasen veden krokojakin! C kerto sillon, kuinka oli ollu surffaa Sunshine Coastilla ja ihmetteli, mikä siinä polskii vieressä, kunnes huomasi, et on kroko! :E Onkohan se Crocodile Dundee vielä hengissä? Jos palkkaisin sen mun henk.koht. vesiturvamieheks? ;D

    VastaaPoista