keskiviikko 24. heinäkuuta 2013

Tuplavuoron ja parin viinilasin jälkeen


Koitan nyt toden teolla ryhdistäytyy tän bloggaamisen kaa, ku oikeesti haluisin höpötellä kaikesta täällä vähän useemmin ku kerran kahessa viikossa. Oon vaan jotenki ollu niin laiska tekee mitään ajatustoimintaa vaativaa - siitä, kuvastaako se mun postauksii mitenkään, voidaan olla montaa mieltä - duuniajan ulkopuolella. Saa nähä kauan tää ryhtiliike kestää, mut yritetään nyt ainakin! Tänään olin taas tuplavuorossa, mikä tarkottaa sitä, et avaan meiän kahvilan ja suljen sen. Avaaminen on ihan kivaa, vaik kiire onkin, mut sulkemisen sujuminen  riippuu aina niin monesta tekijästä, et aika kovasti saa sykkii, et pääsee duuniajan puitteissa lähtee. Ja sit jos kaikki saa tehtyy ajallaan - niin ku tänään - ja ehtii jopa siihen dösään (jonka aikataulu vois vaan olla yksinkertaistetusti "whenever"), niin on huono omatunto ja vähän paha olo niistä kaikista leivareista, mitä on tullu päivän ja illan aikana naamaansa ahdettua. Oon yrittäny keksii itelleni jos jonkinmoisia sääntöjä sokerin syömisen suhteen, mut oikeesti toi duunimesta on vaan liian haastava ympäristö mulle. Normipäivinä - useimmiten - pystyn viel olee herkuttelematta, mut tuplavuoroissa syön AINA liikaa. :E Mitä enemmän jää leivoksii myymättä, sitä sairaalloisemmaks mun toiminta muuttuu, ku suljen ovet ja jään niiden kanssa kaksin. En tiiä, oonks mä jotenki erityisen heikolla luonteenlaadulla varustettu vai mitä, mut alan olee aika järkyttyny itestäni...Jos jollain ois jotain vinkkejä näihin vaikeisiin tilanteisiin, niin olisin tosi kiitollinen! Jotain kai tässä täytyy tehä ennen ku täysin muutun Homer Simpsoniksi...


Anyway, kai täs taas kohta pitää lähtee hampipesulle ja nukkuu, ku aikasin on taas herätys...Onneks huomen on vaan lyhyt päivä ja jos oon onnekas, on aallot sopivan kokosia mulle ja pääsen mun Bearin kaa suolaveteen pyörimään. Illemmal lupauduin pomon kaa menee tapaa Clovelly ladies (muutamia meiän  kivoja naispuolisia kanta-asiakkaita) Clovelly hotelliin. Vähän jännittää nähdä niitä muissa merkeissä, ku on päivittäin tottunu vaan höpöttelee niitä näitä niiden kaa duunissa. Pomoki sano, et meiän täytyy yrittää vähän käyttäytyy (yleensä heitetään sen kaa jatkuval syötöl - joidenkin mielestä - ala-arvosta läppää), vaik mukavii tyyppejä onkin. Saa nähä, miten onnistuu, ku meiän molempien henkinen ikä vaikuttaa olevan 8-12. Toivottavasti ne on ehtiny tyhjentää pari viinipulloo ennen ku saavutaan paikalle, ni saattaa meiänki jutut vaikuttaa edes lähelle normaaleilta. Lyhyehkö ilta on kuitenki tulossa (ainaki mulle), ku perjantaina on taas tuplavuoro. Lauantaista ku taas selvitään, ni voi taas mukavasti sekottaa unirytminsä nukkuu pitkään sunnuntaina. :)


Ainiin, kuvissa on mun muutaman viikon takasii alelöytöjä. Farkut lähti mukaan Zarasta ja Leen Bad Ass -toppi Gluesta.

3 kommenttia:

  1. Tää oli taas aitoa nepsuläppää täynnä, nauroin kippurassa :D (harvinaisen hyvää huumoria sulla vs. harvinaisen huono huumorintaju mulla - tää ei oo vuosien saatossa selvinnyt ;p)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Awww!! Kiva kuulla, et saan sut vielä nauramaan! <3 :)

      Poista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista