torstai 16. toukokuuta 2013

Where is my mind


On ollu vähän hiljasta tän blogin kaa taas, ku mun viikonloppuloman jälkeen oon käytännös asunu duunissa. Vitsailtiinki kollegan kaa, et voisin rakentaa pesän jonnekki nurkkaan ja kömpii tuplavuorojen jälkeen sinne, ku kuitenki 9-10 tunnin päästä pitää olla takas. Laskeskelin, et mun kolmen tuplavuoron ansiosta teen 5 päivän aikana 55 tuntii töitä. Duunimatkat siihen päälle, ni ei tarvii paljoo miettii, mitä vapaa-aikanaan (mikä se on?) tekis. :P Sori vaan kaikille, joiden viesteihin en oo ehtiny/jaksanu viel vastaa - en viitti vastaa yhellä lauseella, vaan kirjottelen mieluummin sillon, ku havaitsen jotain älyllistä elämää täällä mun pääkopassa, joka unen ja vapaa-ajan puutteen vuoksi on viel täl hetkel kadoksissa. Huomen sattuuki olee lobsterin synttärit ja hemmottelin itseäni niiden (ja nti Von Jäykkäniskan ilmestymisen) kunniaks kunnon hieronnalla. Tunnin mankelointi tuntu aika hyvältä ja itse asias tais olla paras hieronta, mis oon koskaan ollu. Ite syndepäivä kuluu taas tuplavuorossa ja lauantaina taas duuniin klo 5.30. Onneks mun kämppis J on niin ihana, et se kerto kokkaavansa mulle illallisen, ku pääsen duunista! Pyys viel D:nki syömään ja parille lasilliselle meiän kämpille! :) Toivottavasti kykenen jonkinlaiseen kommunikaatioon edes hetken ajan - voin vaan kuvitella mun olotilan huomen illalla heheh...Mut sunnuntai on vapaa ja lauantaina ois tarkotus muutamal lasillisel juhlistaa syndejä - saa nähä kuinka pitkään kunto kestää (lue: sammunko ekan baarin pöytään ja lennän ulos?)! :D


Btw. kuvat on niinki tuoreita, ku Mardi Gras -illalta eli pieni ikuisuus sitte.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti