maanantai 22. lokakuuta 2012

Mun vapaapäivä

Oltiin lauantai-aamupäivänä E:n, N:n, R:n ja bebén kaa brunssil Kiilassa. Parin tunnin pöydäs istumisen ja mässäilyn jälkeen lähettiin sit E:n kaa kiertelee Second Hand -putiikkei, ku mul oli vielki pakkomielle parista vyöstä ja kelasin, josko niitä vois käytettynä löytää. Kierreltiin useampi kauppa, eikä oikeeta yksilöö löytyny, mut tulipahan vähän ulkoiltuu stadis hyvässä seurassa sentään. :) Myöhemmin vaihtu sit E A:han, joka halus viel käydä paris kaupas kiertelee ennen ku mentiin Stockalle ruoka- ja viiniostoksille. Käytiin City Centerin Warehouses ja mulle tarttu mukaan pipo! Kovin kauaahan mun ei tarvii pipoja enää pidellä, mut tykästyin väriin ja malliin sen verran, et kassalle mentiin sen kaa yhessä sitten.


Hän on nimeltään Resteröds ja väriltään tumma armyvihreä. Oon näemmä saanu itelleni ihan fetissin tosta väristä ja ylipäänsä kaikesta armyhenkisestä. Seriously, oon koht maastoutunu niin hyvin, ettei mua erota enää noista lomilla olevista varusmiehistä. :E Mutta joo, mentiin siis Stockalta A:lle, laitettiin kuhat ja halloumit pannuun ja salaatit lautasille - niin ja otettiin se valkkari pakkasesta viilentymästä.






Kuha oli (jälleen kerran) hyvää ja viini maukasta! Innostuin myös kuvaa ihanii sisustuselementtei, mitä A on onnistunu kämppäänsä hankkii. Makkarista löytyy ihana tuoli, joka toimii mm. lehtitelineenä,


Katos roikkuu hellyyttävä mummoromanttinen lamppu

 

 ja seinällä - ihan aito - Picasso! :D On vaan niin magee toi!



Myöhemmin meiän seuraan liitty N-M ja J skumppapullon kera. Houkutus lähtee tyttöjen kaa baarittelee oli kova, mut olin kerranki vahva, enkä sortunu! Asiaan saatto kuitenki osaltaan vaikuttaa se, et yks toinen J oli tulossa hakee mut yökylään, joten hyvää seuraa oli tarjolla muuallakin. :)

2 kommenttia:

  1. Ah, hämmentävää miten hyvältä ja tyylikkäältä saat mun asunnon vaikuttamaan muutamalla esineelle. Hienosti rajattu kaikki muu pois :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tyylikäs mesta on helppo saada näyttää hyvältä! :D

      Poista