maanantai 1. huhtikuuta 2013

April Fools


Ohhoh - oonpas ollu laiska tän blogin suhteen! Syytän duunia ja pääsiäispyhiä, jotka kului ihan liian nopeesti! Huomen on taas aikanen herätys ja vähintään 12 tuntii duunia...mitenköhän sitä taas jaksaa, ku on kaks päivää saanu olla ihan hunningolla? Anysay heitän tänne vihdoin pari vanhahkoa kuvaa, jotka on odottanu kamerassa sitä sopivaa hetkeä, ku jaksan siirtää ne tälle koneelle. Eka kuva on vahaussessiosta ennen ekaa surffia mun long ladylla muutama viikko sitten. Sillon oli viel sen verran lämpimät vedet ja ilmat, et surffaa pysty hyvin shortseissa ja rash vestissa. Tilasin kuitenki samoin tein netistä märkäpuvun, koska talvi oli tulossa ja lobsteri ei oikein kestä kylmää hyvin -ja kuinka loisto ostos se olikaan!


Vesi ei viel varsinaisesti tunnu kauheen kylmältä ja ilmatki on viel suosinu, mut silti sitä alkaa palelee yllättävän nopeesti, varsinki tällanen surffimanaatti, joka joutuu odottaa pitkiä aikoja sopivaa aaltoo. Tähän mennes oon sattumoisin ollu surffaa vaan sillon, ku on ollu aika flattia, ni suurin osa ajasta on ollu  lähinnä odotteluu, ku en pysty padlaa tarpeeks vauhtii, et saisin kovin pienii aaltoja. Oon tyytyväinen tohon mun uuteen lempivaatteeseen, joka ainaki toistaseks pitää mut mukavasti lämpimänä, ku Canada Goose konsanaan.


Tänään kävin kokeilee aamusurffii parin uuden tuttavuuden kaa ja täl kertaa oli sit (ainaki mun mittakaavassa) tosi isoi aaltoja! Kerran pääsin ylös hetkeks aikaa, mut loppuajan käytin lähinnä meriveden nielemiseen, veden alla pyörimiseen ja törmäilyjen ja hukkumisen välttämiseen. Isosta kelistä kielii sekin, et Bondi oli ihan täynnä surffareita. Aina siel niitä hengaa aika paljon, mut tänään ei melkein nähny vettä surffareilta. Anysay, hengissä ja kuhmuitta selvittiin, mut iltapäiväsessiot jätin suosiolla väliin - mä ja mun long lady ei olla viel valmiita tollasiin aaltoihin. :P Mut nyt nukkuu, et selviin huomisesta tuplavuorosta. Niin ja tehtiinks teille muuten jotain jännii aprillijäyniä? :D

2 kommenttia:

  1. surffibarbi! :) ja varovasti niiden syysmyrsky-aaltojen kanssa siellä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heheh! Ja juu, pysyttelen poissa myrskyaalloista - ainaki toistaseks! :D

      Poista