maanantai 16. huhtikuuta 2012

Oispa aina perjantai

Voi ei, on taas sunnuntai-ilta nooouu! Miks nää viikonloput menee aina niin älyttömän nopeesti? Oispa nyt vaan taas se perjantai-ilta - en haluu mennä huomen töihin! Mut mennään nyt pikakelauksel pari päivää taaksepäin ainaki tällee ajatuksen tasolla. Perjantaina sain yövieraan Kotkasta, kun P pääs viikonloppulomille stadiin. P on siis mun tyttökaveri, joka on auskultoimas vuoden Kotkas - ei mikään 18-kesänen inttikundi-salarakas. Tehtiin sit P:n kaa safkaa ja katottiin Voice of Finlandii ja naurettiin älyttömille jutuille - en tiennykään, kuinka hauska toi ohjelma voi olla, ku sitä vaan kattoo tarpeeks väsyneenä ja väsyneitähän me oltiin! :D No Voicen jälkeen alettiin kattoo leffaa, joka oli Alejandro González Iñárritun Biutiful. Leffa vaikutti sillee synkäl taval hyvältä, joskin vähän hidastemposelta, mut eihän me jaksettu kattoo sitä ku vähän yli puoliväliin, ku alko väsyttää liikaa. Ei sit seuraavana aamunakaan ehitty tsiigaa, joten täytyy vaan joku kerta vähän virkeempänä vuokraa uudestaan toi pätkä. No aamul vedettiin aamiaiset napaan ja katottiin uusintana Arvostele mun illallinen Ruotsissa, joka on noista eri maiden versioista ehdottomasti hauskin. Parasta koko ohjelmas on ihan ylivoimasesti kertoja Helge Skoog, joka saa mut nauraa jokasel kommentillaan. Se on niin hauska, et voisin mennä vaan ihan siitä syystä naikkareihin sen kaa, harmi vaan, et wikipedian mukaan herra on syntyny vuonna 1938 - ehkä snadisti liian vanha meitsille. 




Aamiaisen jälkeen hilpasin sit satsille tapaamaan personal trainerii ja tekee mulle uutta saliohjelmaa. Se PT oli tosi mukava ja pirtsakka tyttö ja oli laatinu mulle mun toiveiden ja tavotteiden perusteella tosi hyvän ohjelman. Tarpeeks monipuolinen ja haastava ja kylhän täs on tänään lihakset jo jonkin verran kipeinä. Mut nyt alkaa tosiaan operaatio kiinteytys ton uuden ohjelman myötä ja oon taas innostunu saleilusta jee! :) PT-meetinkin jälkeen menin sit Stadiumiin ostamaan itelleni kunnon juoksulenkkarit, etten ainakaan huonoil kengil riko mun jalkoja juostessa (ku noi paikat tuntuu prakaavan jo ihan muutenki). Siellä sit  kivan myyjän kaa kateltiin mun jalkoja ja kokeiltiin lenkkareita ja Asicsethan ne sit pääty sinne kassalle. Ovh oli 159€, mut mulla oli 20% alennusseteli, niin hinta laski sillä ihan kivasti. Noi on tosi mukavat jalassa ja aika nätitki vielä - plussaa noista pinkeistä nauhoista ja pohjista!


Mun uudet vauvat :)

Kenkäshoppailun jälkeen menin himaan ja hetken päästä oliki jo treffit H:n kaa cittarissa. Käytiin poistaa vähän elintarvikkeita ja vinettoo ja painuttiin mun luo kokkailee ja leipoo. Mä tein vuohenjuustosalaatin ja H vääns upeen omppupiirakan.


Kyl se on hieno!

naminami

Ruuat onnistu hyvin, mut viinivalinnat meni täl kertaa ihan mönkään - scandalous! :D Salaatin kaa juotiin chileläistä roseeta, joka oli semikitkerää, mut jälkkärin seuraks valittu skumppa oli jo suorastaan pahaa. Siis se maistu jotenki lakulle ja mentholille ja oli kyl semivaikeeta saada kurkusta alas (mut urhoollisesti juotiin, ku ei ollu varapulloo kaapissa). Pakko laittaa tähän ihan varotukseks teillekin kuva tosta pullosta, ettette erehdy vaan sitä ostaa!


Ja tätä oli viel suositeltu jossain makeen jälkkärin kaa?!

Mut anyway hauskaa oli, ku seura oli hyvää. :) Seuraaval kerral sit vaan ehkä jotain tuttuu ja hyväks havaittuu vinettoo pöytään!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti