keskiviikko 4. huhtikuuta 2012

Yes, I like my caffeine all day everyday!

Arkiaamujen ja -iltojen ehdoton pelastus on mulla kyl kahvi - tuo musta kulta! Aamulla ainoo valopilkku - varsinki aamu-uniselle - on ajatus siitä rauhassa koneen äärellä nautitusta päivän 1. kupillisesta (saavillisesta) kuumaa kahvia. Ennen aamukahvia mun keskittymiskyky on huono ja sanotaanko nyt vaikka, et oon erittäin herkkä kaikenlaisille ärsykkeille...Duunissa on kahvit onneks aina valmiiks keitetty, niin saa mahdollisimman nopeesti sitä öljyä koneistoon, et lähtee se päivä käyntiin. Okei, ei oo mitään erityisen herkkua kahvia siellä, mut kuitenki ihan hyvää - ainaki aamuisin.




Toinen tai kolmas kupillinen nautitaan lounaan jälkeen - tää on ihan must, jos halutaan ollenkaan pysyy hereillä ruokailun jälkeen. Sitte on virallinen kahvitauko iltapäivällä ja kofeiini kutsuu jälleen. Monen mielestä tää määrä (n. 4 normikokoista kupillista) on varmasti viel ihan kohtuullista, mut mulla se ei jää tähän. Tykkään nimittäin viel himassa illal juoda lattee tai teetä (kofeiini ei vaikuta mun unensaantiin), tai joskus viel sekä lattee että teetä. En tiiä (enkä ehkä haluukaan tietää), mut veikkaan, et tää alkaa menee jo vähän haitallisen kulutuksen puolelle. Toisaalta, ihan sama! :D Eilen illal oli just tää latte + tee -combo ja lämmitetty kaurakissa hartioille rentouttaa nti Von Jäykkäniskan niska-hartiaseutua. Kahvi ei valvottanu eikä teekään, vaan toi Stieg Larsson, jota ahmin ennen nukkumaanmenoa! Millonkohan mä opin, etten osta iltalukemiseks jännityskirjallisuutta?!


Tänään teinki sitten superpitkän päivän duunissa (kasista puol seiskaan) ja tulin himaan melko myöhään. Postiluukusta oli kuitenki tipahtanu kiva ylläri - Trendi! Luojan kiitos muistin myös ostaa kaupasta lisää kahvii! Nyt lopettelenki kirjottelut tältä päivältä (oon kirjottanu tänään yhteensä varmaan jotain 9 tuntii) ja meen lueskelee tota Trendii - niin ja keittelee lattee. :P


Btw. toi Segafredon espresso on musta ihan parasta!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti