maanantai 2. huhtikuuta 2012

Viikonloppuherkkuja

Eilen olin sit - neljän tunnin siivousmaratonin jälkeen - L:n kaa syömäs ja leffassa. Ruuaks valikoitui taas ystävämme sushi, mitä mentiin nauttii lasipalatsiin avattuun Itamae Sushiin. Valittiin puoliks erilaisii makeja ja kokeiltiin ekaa kertaa makirullaa, mis on mangoa. Olin vähän skeptinen ton suhteen, mut hyvää oli! Lisäks paikka oli musta söötti. :)


Sit juostiin makuunin kautta (irtiksii oli saatava) tennariin ihmettelee lumikkii ja kääpiöitä, joista yks oli oikeesti komee! Leffa oli oikein viihdyttävä - hauskoja juttuja ja mageita grafiikoita, suositan. Mitä voi toisaalta muuta odottaakaan, kun tuotantoyhtiö on Rat Entertainment - kyllä ne rotat osaa! Leffasta mentiin viel L:n kaa yksille (ei tullu toisia eikä kolmansia) Mbariin jonne tulla tupsahti myös N ja M. Sunnuntai-aamu alko sitten ihanasti hyvien yöunien jälkeen kiireettömällä aamupalalla ja hyvällä latella. Aamiaisen jälkeen oven taakse tuliki E, jonka kaa suunniteltiin hääpäivän kukka-asetelmii ja tuikkujuttuja. Lähettiin Ikeaan ja muutamaan muuhun mestaan metsästää vaaseja ym. tarpeita ja tehtiin kuin tehtiinkin hyviä löytöjä. Matkalla haettiin kaupasta mun Bubbleroom-paketti ja sisältä paljastu tällasta


Vähänks kivaa, et mun vaate oli pakattu mustaan silkkipaperiin tarroineen kaikkineen. A nice touch I think! :) Ja täs on jo aiemmin esittelemäni Selectedin tunika, yks supermukava lisä mun vaatekaappiin.


Nyt pääsen vihdoin käyttää näitä saappaita -





jee!!

Nyt täytyyki jatkaa twilighteiluu, saas nähä mitä jännii unii sitä näkee ens yönä...

2 kommenttia:

  1. Mä näin toissa yönä unta, missä Aku Hirviniemi oli rakastunu muhun ja Mikko Kuustonen oli alkoholisti?!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahahha, mitä sä oot katellu ennen nukkumaan menoa? :D

      Poista