keskiviikko 11. huhtikuuta 2012

I love...Torre

Pääsiäisloman jälkeisen ekan duunipäivän pelastus oli lupaus siitä, et töiden jälkeen pääsee S:n kaa after workeille Torreen! After workit ei kuitenkaan täs tapaukses koostunu siitä a-holista, vaan La Torrefazionen i-h-a-n-a-s-ta latesta ja täytetystä ciabatasta.Onneks tohon Kluuviin tuli toinen, isompi Torre, kun se aleksin pikkuinen oli aina ihan täynnä.



Toi Torren latte on niin hyvää, et sitä tulee aina juotua kaks kuppii. Latteen on lisäks aina taiteiltu joku kuva (ihmettelen vieläki, miten se saadaan aikaseks) ja toiseen kupilliseen on - ainaki mulla - aina tullut eri kuvajainen, ku ekaan. :) Toinen syy (ois varmaan useempiiki, mut otan aina noi samat) mennä tohon kuppilaan on sit ne täytetyt ciabatat. Rapee leipä yhdistettynä älyttömän herkullisiin täytteisiin tuo vaan veden mun kielelle aina, ku sitä kelaan - drool! :P


Mun ciabatas oli (taas) täytteenä mozzarellaa, pestoo, parmankinkkuu ja rucolaa, mikä on pettämätön yhdistelmä mun mielestä. Otan tosiaan aina noi samat, ku on vaan niin hyvii. Kerran tosin valitsin ciabatan tilalle smoothien, ku olin silloin viljattomal dieetil. Sekin oli hyvää ja kopioin reseptin kotikäyttöön. Jälkkäriks teinki äsken himas sitte mansikka-päärynä-omena -smoothien (Torres siihen kuuluis viel raparperi), joka on muute oiva lääke siihen yllättävään makeen himoon.


Niin ja noista mansikoista tuliki mieleen mun tänään testikäyttöön ostama vartalovoi. Näin tän kerran Sokoksel ja ihastuin sen ihanaan tuoksuun. Silloin ei kuitenkaan ollu muuta ku testeripurkki jäljellä, ni en heti päässy kokeilee. Jos tän kosteutusteho on yhtä hyvä ku tuoksu, niin oon myyty!



Huomenna sit tuoksun varmaan jättimäiseltä mansikkavaahtokarkilta... :D
Ainiin unohtu kertoo, et siel Torres meiän edellä jonossa oli toi Nordinin Reino, joka oli ilmeisesti hakee taukokahveja bänditreeneihin tai jotain (en mä mitenkään salakuunnellu!). Hassuu, et nyt se pyörii tossa telkkarissa Iholla-ohjelmassa...

2 kommenttia:

  1. Haha, mä en kuullu mitään siitä Reiskan höpötyksestä, kun olin niin keskittyny avautumiseen! Sä sen sijaan multitalenttina kuuntelit kahta tyyppii samaan aikaan :D

    BTW mietiskelin sitä tuoksua (mitä sniffailin susta ahhahaaa), niin oisko se voinu olla joku hiusjuttu (Tigi maybe?).. meinaan tuoksu niin tutulta!

    Toinen BTW: olin äsken ihan onnessani rupeemas sovittelee niitä yläosia, kun tajusin, että läträsin ihoon just litran öljyä, oli meinaan sen verran rapsakassa kunnossa :D. Et jää sovittelut huomiseks..hööööh

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Multitalentti, muhhahhahhaa!! :D Joo se myös tuijotteli ja kuunteli meitä aluks, ni musta oli ihan vaan kohtuullista vastaa samalla mitalla.

      Tigiä mulla ei kyl ollu, kaulassa oli tosiaan sitä Burberryy, mut hiuksissa vaan Klippotekiä - oisko se sit ollu tää tuttu tuoksu?

      Ja sovittele niitä ihan rauhassa vaan sitten, ku öljysessiot on ohi - no hurry! :D

      Poista